piątek, 22 czerwca 2012

Paczki

Dziś dostałam 2 paczki. Jedna od firmy Avetpharma. Jest to suplement diety,który jak mówi producent gwarantuje nam zadbaną i gładką cerę. Firmie Avetpharm dziękuję,a recenzja pojawi się za jakiś czas. Dziś już połknęłam 2 pierwsze tabletki :)


Zrobiłam zdjęcie,ale obawiam się,że jakość nie powala,dlatego też zamieszczam zdjęcie ze strony producenta. 


Jedyne co mogę powiedzieć to to,że tabletki są małe,bez problemu połknęłam pierwsze dwie i co najważniejsze nie czułam dziwnego posmaku. O efektach trochę później.


W drugiej paczki znajdowały się próbki johnsonsbaby,które możecie za darmo zamówić tutaj



Jak wiadomo kosmetyki dla dzieci cieszą się dużą popularnością. Z pewnością wypróbuję je sama i dam znać co i jak. Pozdrawiam i życzę miłego piątkowego wieczoru.

8 komentarzy:

  1. Super, wizyty listonosza zawsze cieszą!:D I dzięki za link do Johnsons:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem efektów tego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Johnsonsbaby i inne produkty do pielęgnacji ciała tej firmy mnie uczulają, moje dziecko też. A lubiłam oliwki w żelu, były fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych tabletkach, chętnie poczekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej dziękuję Ci pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo też mam jonsons a z Avetpharma wyślą mi megakrzem
    obserwuję i liczę na rew :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę to wypróbować:) Ciekawy blog.
    BTW zapraszam na mojego bloga na pierwsze rozdanie. Do wygrania kosmetyki:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  8. małe próbeczki dla dzieci tez mam pachną ślicznie ;-) a tabletki z bratkiem hmm brzmi ciekawie ;-) czekam na recenzje

    Na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz,mamy tylko nadzieję,że to nie jednorazowa wizyta i jeszcze kiedyś tu wrócisz.Pozdrawiamy!