piątek, 9 marca 2012

Paznokciowe inspiracje

Korzystając z chwili wolnego postanowiłam poszukać dla Was kilku paznokciowych inspiracji. Aż żal patrzeć,moje nigdy tak nie wyglądały. Kiedy już wpadnę na ciekawy pomysł okazuję się,że spędzam nad tym godzinę,dwie lub więcej i za każdym razem efekt nie przypada mi do gustu.


 















Widziałyście już galaktykę na paznokciach i  świecące w ciemności lakiery? Mnie osobiście zauroczyły.Gdybym miała za grosz talentu już bym się za nie zabierała.


Jeśli podobnie jak ja przed chwilą otwierasz przeglądarkę i wpisujesz hasło 'lakiery świecące w ciemności' uprzedzę Cię. Można je znaleźć np. na allegro za 7.99 zł




A oto mała podpowiedź jak można coś takiego wykonać. 





Zdjęcia pochodzą z sieci




9 komentarzy:

  1. Boskie pazurki! ; )

    Obserwuję, byłoby miło gdybyś się zrewanżowała. ; )
    * Za każdy kom. u mnie, odwdzięczam się ^^

    pamietnik-jessiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzorki! Bardzo mi sie podobają! Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne! :)
    Dodaje do obserwujących :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! dodaję o obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow są kosmiczne! :) Pozdrawiam i zapraszam- a jeśli masz ochotę, możemy się poobserwować ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowne pomysły muszę wypróbować :):) bardzo fajnie tu u ciebie :) zapraszam do siebie :) będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, rozczuliły mnie te z nutellą. :D

    Zapraszam do siebie. :) pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się szóste zdjęcie. Ciekawe jaka jest to nazwa tego lakieru essie i co to za złoty ten lakier?

    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz,mamy tylko nadzieję,że to nie jednorazowa wizyta i jeszcze kiedyś tu wrócisz.Pozdrawiamy!