środa, 7 marca 2012

Codzienna pielęgnacja twarzy

Dziś kilka słów o codziennej pielęgnacji mojej twarzy. Jeśli któraś z Was nie określiła jeszcze rodzaju swojej cery możecie zrobić to tutaj (klik)



Kremowa kostka myjąca dove (cena: 2,85 zł)
Jak dla mnie sprawdza się świetnie. Niczym nie przypomina swoich koleżanek. 
Naprawdę dobrze nawilża i co najważniejsze oczyszcza,a na tym mi głównie zależało.
 Zapach jest przyjemny. Cena przyciąga,a kostka jest wydajna. 
Warto czasem porzucić żele i zrobić miejsce dla niej!

Tonik ogórkowy Ziaja (cena: 5.90 zł)
Bezalkoholowy tonik ładnie oczyszcza twarz oraz zamyka rozszerzone pory,
działa kojąco na podrażnienia ,doskonale nawilża i ujędrnia skórę.
Wcześniej byłam posiadaczką nagietkowego toniku z tej serii 
i przyznam sprawdzał się dobrze,ale ten jest dla mnie lepszy

Soraya,Beauty Therapy,Morelowy peeling oczyszczający (cena: 9.99 zł)
Naprawdę dobry zdzieracz! Skóra po jego użyciu jest miękka,gładka,
doskonale oczyszczona i promienista,a wągry znikają! Jak dla mnie świetny.


Krem ochronny z tlenkiem cynku Bambino (cena: 4,99 zł)
Producent jako odbiorców wskazał dzieci,ale krem sprawdza się również u mnie. 
Skóra jest doskonale nawilżona. Mniejsze wypryski po użyciu kremu znikają. 
W przeciwieństwie do kremu nivea szybko się wchłania. Skóra po nim się nie świeci. 
Używam go pod podkład.Jeden z lepszych kremów jakie do tej pory miałam. Taka mała rzecz,a cieszy!




Witamina A+E APTEO (cena: 3,49 zł)
Działa na włosy,skórę i paznokcie.
Warto wspomagać swoją skórę od wewnątrz.


Skrzyp polny i pokrzywa Humavit (cena: 14,43 zł) 
Kupiłam go z myślą o włosach,ale myślę,że skóra też coś zyska. 


Chciałabym wspomnieć o tym,że myję twarz przegotowaną wodą. Rozważcie tę możliwość.Może to właśnie woda źle wpływa na stan waszej skóry.Pierwsza i najważniejsza zasada: nie wszystko naraz,wiedz co to umiar. Pamiętaj,że skóra nie oczekuję od Ciebie żelu,peelingu,maseczki,toniku,kremu 10 razy wciągu dnia.

* ZDJĘCIA POCHODZĄ Z SIECI *



5 komentarzy:

  1. Mam ten tonik ogórkowy z Ziaji i bardzo go sobie chwalę:) pozdrawiam:)
    PS: wyłączcie sobie weryfikację obrazkową przy komentarzach, bo jest to trochę uciążliwe dla komentujących..

    OdpowiedzUsuń
  2. krem bambino dobry na wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam mleczko do demakijażu ogórkowe z ziaji i nie jestem jakoś mega zadowolona, tego toniku nie miałam jeszcze.

    Uwielbiam płyn micelarny ziaja ulga. i Tak samo jak ty uwielbiam krem Bambino. Kupiłam teraz lekką formułę, ale chyba lepszy jest ten z tlenkiem cynku ;)

    Dodałam do obserwowanych, mam nadzieję, że się odwdzięczysz

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki z Ziai :)
    macie super bloga ^.^
    zapraszam do mnie jak znajdziecie wolną chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tonik z Ziaji bardzo lubię, bambino również :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz,mamy tylko nadzieję,że to nie jednorazowa wizyta i jeszcze kiedyś tu wrócisz.Pozdrawiamy!