wtorek, 12 czerwca 2012

Humavit


Witam. Dziś przychodzę do Was z recenzją suplementu diety,który miałam okazję wypróbować już jakiś czas temu,lecz dopiero dziś zabrałam się za napisanie recenzji.


PRODUCENT O PRODUKCIE

Skład:
Drożdże piwne Saccharomyces cerevisiae (1 tabletka zawiera 0,30g drożdży), skrzyp polny, pokrzywa.


Działanie:
Preparat uzupełnia codzienną dietę w witaminy z grupy B (B1, B2, PP) i składniki mineralne. Przez dodatek skrzypu polnego i pokrzywy uzupełnia niedobory soli mineralnych, zasad i kwasów organicznych oraz związków krzemu. Skutecznie oczyszcza organizm, ułatwiając wydalanie szkodliwych produktów przemiany materii.


Wskazania:
Humavit Z jest szczególnie zalecany w stanach nadmiernego wypadania włosów i utraty ich blasku oraz łamliwości i kruchości paznokci. Składniki zawarte w preparacie wpływają na stan skóry i błon śluzowych oraz poziom hemoglobiny we krwi, chronią witaminę C przed utlenianiem, poprawiając procesy metaboliczne.


Dawkowanie:
3 razy dziennie po 2-4 tabletki w trakcie posiłku lub po posiłku, popijając wodą



JA O PRODUKCIE

Zachęcona wieloma pozytywnymi słowami na jego temat,przeczytaniem wizażu w końcu się zdecydowałam. Humavit kupiłam w aptece płacąc za niego przystępną cenę (ok 16 zł) Stosowałam go 2 miesiące łykając 2 tabletki 2 razy dziennie. Był to mój pierwszy tego typu zakup i z pewnością bardzo korzystny. 

Stan moich włosów się poprawił:
-nie było mowy o wypadaniu włosów,
-nie zauważyłam również by się łamały,
-wydaje mi się,że korzystnie wpływał na wzrost włosów

Paznokcie:
-rosły szybciej
-nie rozdwajały się
-nie było białych plamek

Cera:
-wypryski w okresie łykania produktu nie pojawiały się
-cera była czystsza 

Waga:
Wiele dziewczyn wspominało o tym iż w trakcie kuracji pojawił się u nich wzrost wagi.Ja niczego takiego nie zauważyłam. 


Trudno tu mówić o jakiś spektakularnych efektach,ponieważ moja przygoda z Humavitem trwała zaledwie 2 miesiące. Pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę,bo byłam jak najbardziej zadowolona. Polecam,warto spróbować.







Postanowiłam,że i ja wypróbuję ShinyBox i zarejestrowałam się,do pełni szczęścia brakuje mi tylko (albo aż) 80 Shiny Stars. Liczę na Was rejestrujcie się wchodząc w ten LINK

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz,mamy tylko nadzieję,że to nie jednorazowa wizyta i jeszcze kiedyś tu wrócisz.Pozdrawiamy!