poniedziałek, 12 marca 2012

Essence, Pure Skin, Mousse Make-Up (Podkład w musie)


Jakiś czas temu w małej drogerii trafiłam na przeceny kosmetyków firmy essence. Nie kryłam zdziwienia,kiedy na półkach widniały tusze do rzęs,metaliczne kredki do oczu,lakiery w niebanalnej cenie 3.99 za sztukę. Sama skusiłam się na lakier w odcieniu khaki i produkt,który dziś chce wam przedstawić: podkład w musie,który był nieco droższy,bo kosztował 5 zł,ale uważam,że to niewiele jak za taki kosmetyk.



Essence,Pure Skin,Mousse Make-Up (cena: 5zł)

Make-up w musie. Podkład doskonale kryje wszelkie niedoskonałości cery, bez zatykania porów. Zawiera antybakteryjny cynk. Dostępny w dwóch odcieniach - 01 beige, 02 sand

ZALETY:
-cena
-nie zapycha
-jest dostępny w większości sklepów kosmetycznych
-działa antybakteryjnie
-dobrze matuje
-przyjemna konsystencja musu
-lekki
-nie pozostawia efektu maski
-utrzymuje się długo na twarzy
-nie tworzy smug
-pudrowe wykończenie
-łatwy w rozprowadzeniu
-brak zapachu
-dobrze łączy się z innymi kosmetykami (bazami,podkładami,bronzerami)
-po jego użyciu skóra jest miła w dotyku
-nie tworzy plam
-ładne opakowanie

WADY:
-mały wybór odcieni
-opakowanie nie jest zbyt duże


Kilka dni wcześniej kupiłam fluid,więc nawet nie myślałam o kolejnym zakupie,ale kiedy go zobaczyłam,nie mogłam się oprzeć. Przyznam szczerze,że nie liczyłam na zbyt wiele,ale pozytywnie mnie zaskoczył. Fluid poszedł w odstawkę. Osobiście używam go na niektóre partie twarzy jako korektor,czasem na całą. Spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jestem jak najbardziej na TAK!

10 komentarzy:

  1. Nie miałam, jakoś mnie nie kusi..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda interesująco. A gdybym go zobaczyła za 5 zł też na pewno bym się na niego skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ciekaw jakby się u mnie spraowwał :) za bardzo za usami nie przepadam bo mi cere wysuszaja,
    a ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wygląda jak dla murzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój pierwszy podkład to był podkład w musie. Super się sprawdzał ! Delikatny, lekko kryjący i mega przyjazny w rozprowadzaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą firmę :) DLa mnie kolor trochę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię używac tego typu rzeczy :) Choć recenzja bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozmyślam ostatnio nad różem, ale właśnie nie w kremie, ale w musie/kremie, warto?

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam ten mus i jest swietny ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 zł cooo ? on kosztuje ok 18 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz,mamy tylko nadzieję,że to nie jednorazowa wizyta i jeszcze kiedyś tu wrócisz.Pozdrawiamy!