piątek, 15 czerwca 2012

O waxie słów kilka





Z racji tego,że ostatnimi czasy panuje na niego szał ciał i ja zdecydowałam się jakieś 2 miesiące temu na zakup.

Opis produktu:

Maseczka odżywcza Rainforest Wax do włosów zniszczonych skomponowana jest głównie w oparciu o naturalne składniki roślinne pochodzące z lasów Amazonii. Wyciąg z orzecha brazylijskiego nie tylko zapobiega nadmiernej utracie wilgoci, ale dzięki zawartości witamin A i E oraz fitosteroli wykazuje także zdolności regenerujące. Mleczko quinoa (tzw. ryż Inków) bogate w proteiny, kwasy tłuszczowe oraz węglowodany działa nawilżająco, regenerująco oraz zwiększa wytrzymałość włosów. Kompozycja składników Hair Spa nawilża i łagodzi dolegliwości owłosionej skóry głowy (suchość, swędzenie, łupież, podrażnienia). Dodatki kondycjonujące zapewniają włosom miękkość, lepsze układanie oraz łatwiejsze rozczesywanie (czterokrotnie obniżają siłę rozczesywania), co zmniejsza narażenie na uszkodzenie w trakcie zabiegów fryzjerskich. 


Skład: Aqua demi., Caprylic/Capric Triglyceride, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Bertholletia Excelsa, Amodimethicone (and) C11-15 Pareth-7 (and) Laureth-9 (and) Glycerin (and) Trideceth-12, Chenopodium Quinoa Oil, Glyceryl Stearate;Hydrogenated Castor Oil, Glycerin-Lacticol-Xylitol, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth 20, Panthenol, DMDM Hydantoin Iodopropynyl Butylcarbamate, Fragrances (D-Limonene Dipentene). 


Ja o produkcie: 

Na zakup zdecydowałam się głównie dlatego iż wiele blogerek wspominało o doskonałych właściwościach regeneracyjnych i szybkim wzroście włosów jakie wykazywał ten produkt. Co do regeneracji jestem w 100% przekonana,że to jego zasługa. Po dwóch miesiącach stosowania zauważyłam szybszy wzrost włosa. Nie mogę również narzekać na elektryzowanie się włosów i ich wypadnie. Włosy po takiej sesji są nawilżone i miękkie w dotyku,dobrze się rozczesują!

Jak stosuję:
Waxa nadkładam na umyte lekko zwilżone włosy,głowę owijam ręcznikiem i w zależności od tego ile mam czasu zostawiam go na włosach na 10-40 minut. Słyszałam również o tym,że najlepiej zostawić go na całą noc,ale ja niestety nie preferuję połączenia mokre włosy plus pościel. 

Używam tego produktu od: ok. 2 miesięcy
Ilość zużytych opakowań: 1 (jest strasznie wydajny!)
Kupiłabyś ten produkt ponownie: TAK,TAK I JESZCZE RAZ TAK!
Cena: kupiłam go w promocji za ok. 14 zł


Mam nadzieję,że w pełni oddałam moje uwielbienie co do tego produktu. 




Za jakość zdjęć przepraszam,ale  warunki pogodowe nie sprzyjają  zdjęciom :) 



1 komentarz:

  1. sama od jakiegoś czasu zbieram się do kupna waxu i jakoś zawsze kupię inne maseczki a o tym zapominam :P

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz,mamy tylko nadzieję,że to nie jednorazowa wizyta i jeszcze kiedyś tu wrócisz.Pozdrawiamy!